donderdag 4 oktober 2007

Zo denk ik nu over de bso

Eerst vond ik het best raar dat ouders hun kinderen naar de bso sturen, omdat ze toch zelf kinderen willen dus vond ik dat ze er zelf maar voor moeten zorgen.
Maar de kinderen hebben het hardstikke leuk op een bso.
Ze kunnen alles doen wat ze willen, op zekere hoogte dan.
Er word hardstikke goed voor de kinderen gezorgd, ze kunnen zelf hier hun ontspanning zoeken in wat ze wel of niet willen doen.
De leidsters helpen de kinderen zoveel mogelijk om hun ontwikkeling te ontplooien.
Ik heb een hele goede kijk op de bso, ik denk dat er in de toekomst ook veel meer gebruik van gemaakt word.
Ik heb nu een veel betere kijk op de bso, het lijkt me zelfs hardstikke leuk om er stage te gaan lopen en het dus echt te gaan ervaren.
Alleen lijkt het me wel wat lastiger om contacten te maken met de kinderen aangezien hun een oudere leeftijd hebben.

1 opmerking:

A van de Ven zei

Hallo computernerd!

Je gaat hartstikke goed. Ga zo door!

Groet Anke