vrijdag 16 november 2007

Kinderdagverblijf

Op een kinderdagverblijf gebeurt alles met structuur dit omdat de kinderen dat nodig hebben. Ik vind dit zelf niet altijd even leuk misschien dat ik het later wel heel leuk vind en dat ik hetzelf eigenlijk ook nodig heb, maar vind het nu leuk om spontane dingen te kunnen mogen doen met de kinderen net als op een bso, waar ik heel graag stage zou willen lopen. In de kinderdagverblijf moet je er dus ook echt aan denken van het is 12uur we gaan eten en drinken. Dit zelf vind ik niet super geweldig maar begrijp heel goed dat het van belang is voor de kinderen.

2 opmerkingen:

Linda O zei

hey richelle
ik ben linda oosting en ben laatstejaars spw'er. wij moesten van anke onze mentor een tweede jaars student helpen. dus als je vragen hebt over je opdrachten of over want anders van spw kun je mij mailen.

A van de Ven zei

Hai Richelle,


Vertel ons over je stage...


Anke